mandag den 22. juni 2015

Så er vi klar igen...

Jep Alexis har fået sko på efter næsten 14 dage uden. Det har været hæsligt! En blanding mellem at være død hammerende irriteret over hun smed den sko, over at hoven forsvandt med skoen, over at ordentlige smede ikke er til at opdrive og over IKKE AT KUNNE RIDE! Samtidig med det faktisk var ret synd for hesten. Men skoene er på igen og hun har nu vendt sig til at hun faktisk kan gå igen!
Så efter et par dage i longen er vi i dag endelig klar til ridning og der er "bestilt" undervisning til i morgen, det må blive en god start og vi er snart tilbage til hvor vi var!

Der er knap 2  måneder tilbage af min barsel, tiden er fløjet afsted. Baby Arn blev 7 måneder i går og han er blevet så stor! Han kan faktisk sidde og lege i barnevognen nu mens jeg ordner stald ellers andet praktisk.
Han griner hjerteligt når han ser hunden eller hesten og alle dyrene er blide og gode ved ham.
Alexis vil så gerne stikke næsen dybt ned i barnevognen, jeg tror hun synes den dufter godt.

To måneder... Det føles lidt som alting stopper, når barslen får en ende! Og når nu jeg har det sådan, så har jeg virkelig meget jeg skal nå inden. Jeg må hellere ind på GO! og finde mig et stævne jeg må sætte som mål jeg vil starte på Alexis i starten af august, det ville være en god måde at slutte barslen på og et godt incitament for at forsætte arbejdet med hesten, selv om jeg ikke er på barsel længere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar