fredag den 12. juni 2015

Dressur fra Broholm... På live stream

I den ideelle baby-verden, pakkede mor her bil, barnevogn og baby og drog til Broholm for at nyde sol og dejligt dressur, men det er som om 250 km i en varm bil alene med baby, der ikke gider sove i bilen, ikke trækker så voldsomt. Og det der med en pylre-baby på tilskuerpladserne, ikke helt vil være så anset. I øvrigt tvivler jeg på, at det egentligt er godt for den lille størrelse, at blive hevet med hid og did.
Han var med i Herning til hingstekåring i starten af marts, da han var 3 mdr. Det klarede han til UG. Men det var ikke meget af Charlotte Dujardin på skønne ungheste jeg fik set eller meget udstyr der blev shoppet!
Til gengæld fik jeg prøvet at amme på en bænk ved siden af en "velduftende" pølsebod, på en bænk lige ud for et offentligt toilet, i stalden og på forsædet af bilen.
Jeg fik lige en hurtig runde i Hest og Rytter mens baby sov i sin barnevogn i stalden, men puha, det var altså grænseoverskridende at efterlade barnet i vognen, selv om den stod ved søde venners heste og babyalarmen er testet flere gange -og ja den KAN række de 3 km jeg er blevet lovet og slet ikke har behov for!
Jeg tror næsten det med at tage til Herning en hel dag med baby, var noget jeg gjorde i trods. Det var jo ikke fordi, det var en absolut nødvendighed, at jeg vidste mit ansigt der nede, lige som jeg har gjort det de forgangende 15 år. Men jeg ville sådan ønske at jeg var uundværlig til det arrangement! Det er vidst bare omvendt i virkeligheden, at det er mig der ikke kan undvære turen til Herning.
Så afsted tog jeg altså! Og PUHA hvor var jeg lettet da jeg var hjemme igen! - Og lidt stolt, der er ikke nogen der skal komme og fortælle mig, at baby hindrer mig i at leve mit heste-liv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar