søndag den 14. juni 2015

Jeg må prale...

Jeg bliver simpelthen nødt til at prale af min knaldhammerende dygtige underviser Carina Cassøe Krüth og hendes flotte resultater på Broholm. 
Det er inspirerende og så motiverende at modtage undervisning hos hende. 
Det er fedt og til tider nødvendigt at have en til at holde sig kærligt i ørene, så man får gjort noget, så man kommer videre og man husker på, hvad det nu er at drømmen er. 
Egentligt er det jo nemt nok at sætte sig et mål, men der skal holdes ved for at man når der til. 
Det er ikke sikkert Carina direkte siger til 'en man skal tage sig sammen, men for mig kommer det ret automatisk, når jeg følger og ser Carina ride sine heste! 
Hun er sgu sej! 
Hun har en hjemmeside http://ckdressage.dk/DK.aspx , der kan tjekkes ud, hvis man er blevet nysgerrig 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar