mandag den 27. juli 2015

Av min gamle krop...

Det gør ondt i min ryg, det før ondt i min hofte og det gør ondt i mit bækken.... Av, av og av! Tænker ikke det er noget alvorligt, men bare resultatet af at have båret et barn uden at ville tage den med ro. 
Det hele gør jeg sidder meget grimt på min hest og jeg har svært ved at have den følelse og fornemmels, der er nødvendig for at få det hele til at spille. Jeg krummer mig sammen, kommer i ubalance og er urolig. 
Jeg er så priviligeret at jeg kender min Sadelmager rigtig godt og at hun er sød og lydhør for mit brok! 
Jeg har faktisk lige fået ny sadel, syet til mig og min hest, den har lige det læder jeg valgte og fine blå syninger og lak-bagsvidsel! Men den låser mit sæde og jeg tror det er en del af, at det hele gør så ondt når jeg kravler af hesten. 
Så lige nu låner jeg tre sadler af min søde Sadelmager, den jeg har fået prøvet er uden sæde, ja eller rettere, den har vel nærmest flat-seat og ingen knæstøtte.
F... Det giver ridning en ny dimension! Det er vildt svært at styre sin krop helt selv uden den vanlige dressur-tante-sadel, der har støtte både her og der! 

Jeg bør måske få et større indblik i, hvad der er nødvendig at træne op igen efter fødsel i forhold til at være rytter! Noget er i hvert fald meget slapt!

Husk i øvrigt min give away, chancerne for at vinde er stadig oven ud gode!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar