torsdag den 13. august 2015

Hvordan, hvordan, hvordan???

...Første dag på job!
Allerede i dag undrer jeg mig over, hvordan jeg skal finde tid til at ride min hest! Det går ellers lige så godt. Alexis er sød og vi er ved at finde hinanden. Men så var det at min barselsorlov var slut! Og nu står den på sur hverdag, planlægning, Indkøbsture og sene dage. Måske vil smarteste være, at stå op meget tidligt ride inden arbejde? Men sommeren er jo også snart forbi og hvad gør man så til vinter?
Baby-Arn, Der efterhånden er blevet til Arn barn, sover igen kun 1 time af gangen. Det betyder at selvom at han er puttet i seng, kommer jeg til at løbe efter ham, som oftest lige når jeg har sat mig i sadlen. Alexis er stadig tålmodig og rar, men det er svært at blive seje med alle de afbrydelser.
Efterhånden har jeg fået mange tilbagemeldinger på, at det sagtens kan lade sig gøre, altså at have hest og barn samtidig, man kan det også det, når hesten står hjemme og man ikke har ridehus, når man skal køre for at få undervisning og man skal løbe efter et vågent barn hele tiden? 
Måske er jeg for doven eller måske rækker evnerne ikke, men jeg har sat mig for at finde ud af det! Jeg vil ride på den hest!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar