søndag den 19. juli 2015

Tilbage fra ferie og op på hesten igen


Ferien fortsætter, men nu er vi hjemme igen efter en lille uge på smukke Helgenæs i et yndigt sommerhus. 
Min søster har sørget for pasning og motionering af hest og det er heldigvis gået godt. 
Alexis og Darcy nyder hinandens selskab på marken. De sover ude, men kommer ind og bliver fodret. Darcy skulle gerne æde sig et godt huld til inden hun skal tilbage på rideskolen til august og Alexis har brug for foder ved siden af fordi hun arbejder. Jeg arbejder på at lave et indlæg om mine tanker om fodring af mine heste! Men der vigtigste af hestenes vinterfoder kom godt i hus, der er 375 Morten Korch baller på loftet nu👍🏼😊

Barslen er faktisk slut for mit vedkommende, lige nu er jeg på hel alm. Ferie lige som alle andre. Det er skræmmende og jeg kan slet ikke forholde mig til det. 
Inden længe skal jeg i gang med hverdagens trummerum, med trivialiteterne... Jeg ville hellere noget andet, men vi har ikke råd! Det er jo noget for noget! Og vi har valgt vores dejlige nye hus på landet, men det koster. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar