mandag den 5. oktober 2015

Hovedet fyldt med tanker og ideer... Om natten!

I nat har været sådan en nat, hvor søvnen bare slet ikke ville tage overtag. 
Arn har været urolig og mit hoved fyldt med tanker og idéer, så da vækkeuret ringede 6.45 var jeg bare slet ikke game. 

Men pyt nu med det, for ideen jeg tumler med er FED, synes jeg selv! Og jeg kan slet ikke forstå den ikke allerede findes! (Hvis nogen ved den gør, så sig lige til)

Jeg har bygget en app op hele natten! En app, der skal kunne være en hjælp til struktur i træning af ens hest. En salgs ridelog, hvor man lagere alle oplysninger og planer og drømme i forhold til hesten. 
Man skal kunne kommunikere med træner, både via almen info om hvad dagens træning har stået på og hvordan det er gået. Men også gerne med mulighed for at  op loade små videobidder, så man kan få suppervission fra ens træner uden for undv. 
Man står meget alene, når man som amatør forsøger at ride og uddanne i hverdagen, det kunne være så fedt at kunne få feed back en enkelt gang el. To mellem undervisningstimerne. 
Desuden ville det være fedt at have info om vacc., tandraspning, sadelmagerbesøg, evt. Sygdomshistorie, osv. samlet om hver enkelt hest. 
Har hesten flere ryttere eller passere skal rytterprofilerne kunne tilføjes til hesten, evt. Bare for at de kan se info eller kun tilføje info for den specifikke dag, de er tildelt rettigheden!!

Nå jeg kan blive ved...
-men er der nogen, der ved hvordan man laver en app, så synes jeg selv jeg har den FEDESTE ide kan I nok høre😊🐴😁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar