mandag den 28. september 2015

Uden mig😒

Alexis har gået sit første ridestævne, hun var dygtig og næsten sød, men det var uden mig. Jeg var ikke en gang med på sidelinjen. Jeg var nemlig på arbejde😡
Øv siger jeg bare! Men det er rigtig fint, at Alexis' lille rytter Kaya fÃ¥r nogle gode og stabile ture og Alexis fÃ¥r set lidt af verden. 

Det hele løber lidt fra mig, jeg kan ikke følge med! Min underviser er blevet sÃ¥ forbandet populær, at der ikke er plads til mig, der kommer af og til. De stabile ryttere, der kan komme fast hver uge, skal selvfølgelig skal have en fast tid, og dem er der bare for mange af efter hÃ¥nden. Sidste uge fik jeg lov at ride en tidlig morgenstund, hÃ¥ber ogsÃ¥ jeg kan klemmes ind denne uge. 

Arn begynder i dagpleje pÃ¥ torsdag, sÃ¥ begynder første kapitel i hans liv, som er uden mig! Det synes jeg ikke ret godt om. Han er stor og dygtig, han kan gÃ¥! I dag tog han hele 5 skridt uden at holde ved. 

Jimmys barsel sluttede i fredags og denne uge er han afsted pÃ¥ konference  i Kolding, pÃ¥ hotel med god mad og underholdning -uden mig! 
Øv igen!

Jeg vil nyde min absolut sidste barselsuge og fejre at jeg ikke skal op og afsted i morgen, mine elever må klare sig uden mig!
I mens håber jeg, jeg kan finde til tid til at indhente, så jeg kan få lidt mere mig med i de ting jeg gerne vil være en del af😋

Ingen kommentarer:

Send en kommentar