onsdag den 28. oktober 2015

Fancy til hest🐴

Jeg har da så meget lyst til at være top moderne og smart når jeg er til hest!
Jeg har lyst til matchende sæt med underlag og bandager, de nyeste af slagsen! 
Jeg ville ønske jeg kunne trække i smarte nye ridebukser med tilhørende trøje hver gang jeg skal ride! 
Men altså virkeligheden er altså bare en anden....
Jeg rider i brune støvler, min hjelm er blå og jakken sort. Ridebukserne grønne og trøjen en aflagt t-shirt!
Underlaget er måske orange og de værste dage er gamacherne turkise!
Hmm det er som om det aldrig lykkes at være smart!
De dage det så gør, er det da helt sikkert at jeg er møg beskidt inden der er gået 15 min. 
Men pyt med det, hesten er jo lige glad!
...Jeg er bare ikke helt sikker på at resten af hesteverdenen vil acceptere mig, den er jo så stylish...
Hvis jeg vinder i Lotto, så må jeg opdatere hestegarderoben... Jeg er da sikker på, at mit talent til hest vil stige proportionelt med mængden af dyrt, fancy og matchende rideudstyr!!!!

1 kommentar: