onsdag den 3. maj 2017

Barnet vil ikke sove og mit temperament koger...


I teorien fungerer det rigtig fint med at få ting gjort når barnet sover. For børn skal jo sove i hvert fald 12 timer, så de kan puttes omk. Kl. 19, give or take. Og så er der Arn... vi har indset det i hvert fald ikke bliver før kl. 20 vi kan putte, med lidt optimisme kan man da godt forsøge kl. 19.30, men så skal man være indstillet på, at det bare tager 30-40 min længere end vanligt. No matter what sover han ikke før ved 21 tiden. I går blev den 21.30... og så er det hele sgu lige meget! Så er jeg SÅ tosset og irriteret at jeg lige så godt bare selv kan gå i seng. Min mand er heldigvis sød til at hjælpe til før jeg koger helt over,
og han havde puttetjans hele sidste uge og jeg stak af til forskellige ting. Bl.a. Hesten et par aftener, et kursus og så blev fredag aften brugt på at gøre klar til konfirmation. Arns storesøster blev nemlig konfirmeret i lørdags. 
Nå men denne uge er det min mand, der har flere aftenarrangementer. Så ingen ridning til mig, da jeg jo med mit nye job først har fri kl. 16.00. Øv hvor er det surt, det gik lige så fint med Alexis og nu har hun haft alt for meget fri igen igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar