fredag den 9. september 2016

Jeg er den der skaber mit liv...

...Og ingen andre!
Det ville ellers være fedt, hvis man bare kunne drømme om noget og så var der en masse andre der sørgede for det kom til at ske!
Men sådan er livet jo altså ikke. Livet er hårdt arbejde og hvis ikke man beholder ja-hatten på, kan man også nemt køre sur idet.
Men jeg har faktisk tænkt at det er okay, at det er sådan, for havde man aldrig den følelse, så var det jo fordi man ingen drømme eller visioner havde!
Så når man har en masse ideer, drømme, projekter og visioner, vil man bare støde på bump på vejen.
Det kan gøre en helt modløs og faktisk kan det sætte helt i stå det hele, i stedet for det bliver en fremdrift. Nå det bliver for uoverskueligt og der bare ikke er timer nok i døgnet til at sætte i gang med at nå sin drøm.
Når jeg er der, så er det jeg drømmer om, der kommer  en eller anden og fikser det hele. Og det er jo lige netop det der IKKE sker.
Så vejen frem er at gøre noget, tage hul på vejen mod en af de mange drømme eller projektor!

Så i går gjorde jeg noget vildt! - Hvis der kommer noget ud af det, så får hele verden det af vide! Gør der ikke, så pyt! -Så er jeg bare sej fordi jeg gjorde NOGET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar