lørdag den 19. december 2015

Mere mode til hest🐴🙆🏼


For efterhånden et stykke tid siden så jeg en veninde ride i et par brune babyfløjelsridebukser. For mig er det helt som at vende tilbage til barndommen med fløjelsridebukser. Jeg havde et par knald røde Golden Dress med fuldskindsbag og høj talje, de var top smarte syntes jeg🙈
Nå men altså de der brune babyfløjelsridebukser, de har smarte gyldne syninger og detaljer, de er top nice! Det viste sig at det er Nathalie Fashion, der har lavet bukserne. De står helt klart på min ønskeseddel sammen med en skøn uldsweater med høj hals og knapper der også er fra Nathalie Fashion. 

Jeg har tidligere lavet indlæg om ridemode og om hvordan det er top svært at følge med til at være smart hele tiden. 
Mit ridetøj er faktisk mit dyreste tøj. Det er ikke en hemmelighed, at jeg sagtens kan gå i jeans til 150kr og have det super med det, men det er bare som om, når det handler om ridetøj, er det mega svært at finde noget der er smart, funktionelt og samtidig billigt. Jeg har haft ridebukser i den billige afdeling, men de har ligget mere på hylden end siddet i sadlen. De har været uformelige, for korte og bare i dårlig pasform. Så altså selv om det ikke rigtigt er min stil, så er mit ridetøj i den dyre ende, men det holder også i flere år, så mon ikke det er okay😊
Og nu er det altså de her smarte ridebukser model Withley, fra Nathalie Fashion er fremstillet i stretch babyfløjl jeg håber ligger under træet til mig til jul🎅🏼🎄

Ingen kommentarer:

Send en kommentar