mandag den 7. december 2015

Juleønsker...

Jeg eeeelsker gaver! Hele konceptet er fedt! Både at give og at få! 
Det er bare fedest at give gaver når man har lyst, så giver det vildt god mening og man kan glæde sig helt vildt og blive top spændt når man skal give en gave. 
Men altså det her med julegaver, kan godt stige mig lidt til hovedet og over vores kontis formåen. 
Jeg fandt mig en app til at lave en juleshoppe-plan. Den er norsk, men det er lige meget, den kan give mig overblik over hvem jeg har fået købt til, og hvor mange penge det har kostet mig! Den hedder julegavelisten. Det er vældig smart, i hvert fald til så ustruktureret en dame som mig🙃. 

Mine egne ønsker er efterhånden en svær en. Det er meget få gaver jeg skal have og mine ønsker overstiger ofte et alm. Julegavebudget med adskillige 1000 kroner. (Rideudstyr er sygt dyrt) Men altså jeg skriver det på jeg har lyst til og så må folk jo tage den der fra. I øvrigt bliver jeg ofte mindst lige så glad for en gave, som ikke er på listen, som en der er. Særlig hvis jeg kan fornemme den er tænkt særligt til mig og giver har glædet sig til at give den til mig. Der er ikke noget værre end ligegyldige gaver givet af pligt.... Modsat vil jeg nok blive ret skuffet, hvis jeg ikke fik en gave af min mand, bare fordi han ikke lige havde lyst. Jeg hader så meget når vi skal lege fornuftige og ikke lige give hinanden gaver "fordi vi har jo også lige købt en weekendtur til Vendig"... Argh det er jo noget helt andet end en julegave til MIG!!

Jeg bruger appen Addwish til mine ønsker, til Arns og til Jimmys. Jeg tror da I kan lure min liste ved at trykke på linket her: http://www.addwish.com/Stinlak
Det er sjovt at se, hvad andre ønsker sig synes jeg! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar