søndag den 26. marts 2017

Meget langsom søndag

Søndage skal være langsomme, hvis man spørg mig. Før barn var det tit fordi vi havde festet lidt for meget om lørdagen, nu er det mest fordi Arn elsker bare at være og tulle rundt mellem sine forældre. I dag er den endnu langsommere, fordi natten har været hård og vi i øvrigt pludselig har sat uret frem. Nok er det kun en time, men det føles som nogen har stjålet den fra mig! 😳

Solen skinner igen i dag, der er vasketøjet UDE på snoren og insekterne er vækket til live. Lige nu er det rart her ude på landet. 
Jeg er vild med at bo her ude og normalt ville jeg sige, at jeg aldrig ville flytte til byen. Men over denne vinter har vi snakket om nogle gange, at det måske ville være noget nemmere og mere behageligt for os dovne sjæle at flytte til byen. Puha det ser grimt ud på skrift, for huset her og hele tanken og ideen om at bo på landet er næsten hele mig. 
Nå men nu må vi se, sommeren her ude er jo skøn og så har vi nok energi til endnu en vinter når vi når der til. 
Lige om lidt kommer hestene hjem og så tror jeg hele glæden ved det hele kommer tilbage. 
Vi kan nyde lange dage og ridning efter barnets puttetid bliver en mulighed, så tror jeg det hele fungerer for mig lidt igen😁🐴👶🏼
Dejlig solskinssøndag til jer der ude☀️☕️
PS, jeg er at finde på snap, jeg hedder stinlak 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar