fredag den 31. marts 2017

Go start på weekenden

I En lang uge er slut, det er lidt "hårdt" at starte på nyt job! Det kræver energi med nye mennesker, nye måder på tingene, anden type elever og en anden hverdag. 
Jeg nyder at haver KORT på job, det tager 10 min, så er jeg der! Jeg nyder at have fri når jeg kører der fra og jeg har det helt godt med ikke at skulle blive til 23 eller en hel weekend. MEN jeg savner mine kollegaer! Elsker at følge med på Snappen, hvor de poster alt muligt og umuligt! Skønne, skøre mennesker! 
Og så mangler jeg mine korte dage, de dage hvor jeg tog fra job kl. 10, hvor jeg havde resten af dagen til at få styr på hus, vasketøj og hest inden alle de andre kom hjem. Jeg vil forsøge mig med at stå tidligt op og ride inden job når jeg får hentet Alexis hjem igen. Jeg har stadig ikke ringet efter sand til min ridebane, jeg er SÅ bekymret for at gøre noget galt, så jeg slet ikke kan bruge den🙈. 

Lidt opdraget er hun min hyp, hun venter pænt på hun er sadlet af og får lov at gå ind i boksen😊

God weekend til jer🙋🏼

Ingen kommentarer:

Send en kommentar