onsdag den 11. maj 2016

Optimist-liste #1

Ti gode grunde til at være optimistisk...

1: Når hesten synes det er lidt træls at gå til ridning, er det ikke fordi der er noget i vejen med hesten, men fordi rytteren måske bare skal være lidt mere tålmodig.

2: At der er skarvemærker på på mine ankler, er bare tegn på at de gamle læderstøvler er blevet lavet og jeg så sparer de penge jeg ellers var blevet nødt til at bruge på et par nye! 

3: At barnet slet ikke vil sove og kaster sig i vrede er tegn på han er feberfri og frisk igen. 

4: At ridebanen støver betyder bare at de store vandpytter/søer er helt borte! 

5: At der er sand i hele huset, betyder bare at vi har kunnet lege ude og vejret er skønt, samt jeg har prioritet at grome Alexis lidt i formiddag i stedet for at støvsuge. 
 
6: At der er færre penge på hestekontoen, det betyder bare at jeg endelig har sagt mit rengøringsjob fra og dermed forhåbentligt får mere tid til mand, barn og hest. 

7: At jeg har ondt i rumpe og knæ, det er bare fordi jeg er så møg forkælet og igen rider rundt i en ny sadel. 

8: At jeg efter rideturen i formiddag bare gerne vil ud at ride igen, det betyder bare, at jeg rent faktisk tror det nok skal blive til noget med den hest. 

9: At sofaen flyder med vasketøj mens jeg bare blogger, det må være fordi det faktisk er vigtigt at kunne koble af og ikke lade alt ridder stresse. 

10: At min mand sidder i engen og laver bål og sender mig en MMS med et billede og siger han savner mig, mens jeg forsøger at få barnet til at sove, det betyder bare jeg er mor og jeg har en mand, der elsker mig😊

Tænk det har vidst været en helt okay dag after all😉☀️👶🏼🐴❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar