lørdag den 21. oktober 2017

Vinterhi og ny læring

Efter påbud fra min flinke smed kom Alexis i sidste uge i vinterhi. Hendes hove var nærmest smuldret væk af al den regn vi har fået hele sommeren og som er fortsat med efteråret.
For 14 dage siden klippede jeg hende og lagde regndækken på, siden har vi haft frost, så nu hedder det vinterdækken. Men det bliver så op mod 20 grader i weekenden... Det er ikke helt nemt at finde ud af hvad man lige gør.
Ellers står den lige for tiden på endnu et diplommodul, det hedder Afdækning af læse- og skrivevanskeligheder. Eller noget i den retning🤔. Nå men pointen er det skal føre mod næste modul, så jeg bliver FVU-lærer. De sidste par dage har stået på OCN kursus, så vi bliver bedre til at dokumentere uformel læring... Det giver mening på mange måder. Man kan altid diskutere om systemet er optimalt..! Nå men op lidt vil jeg lave et program til mine hestepiger, så de kan få læringsbeviser inden for hestehold. - Ja tænk mit arbejde lugter faktisk lidt af hest! - Ikke dårligt..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar